morran0101

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

X)

Av morran0101 - 4 januari 2012 00:38

Klockane 00:40 och jag ligger i sängen o klappar husdjur 

Dåh ska man väl bara hittat någrah  

Just nu har jag inte börjat men jag ska precis börja.


Skriver det nu jag igentligen skulle skriva imorgon :P.

Hehe

Idag bakade jag Cupcakes!

Gjorde ett eget recept och de blev jätte goda ändå.

                            (RECEPTET)

Hade ändå skrivit det på datan så det var väl passande att lägga in det nu. (NOT)

Jag är så uttråkad nu sent på natten 

igentligen så ska jagg juh sova men jag kan inte 

Så ist äe jag inne på datan o klappar husdjur o bloggar o lyssnar på musik 

Jag har ändrat tiden längst upp i toppen typ tio gånger nu för att jag glömmerh hela tiden att jag sitter o bloggar.    

Helt plötsligt mitt i allt nu så börjar jag prata om Cupcaksen igen. Ja domvar goda som inte jag har sagt.Blåbär i MUMS!!

Gjorde några rosseter till de men dom blev inte bra så dom slängde jag. Det fick bli några blommor ist.


Ja vet jag vet Detta som jag pratar om nu har inte så mkt med msp att göra.Det är bara för att jag nt kmr på vad jag ska skriva om msp.


Bloggtips:MspZnirtis.bloggplatsen.se

Jag tror bara att den heter såh xD


Bloggtips:Emmaheart.bloggplatsen.se

Den vet jag iaf vad den heter



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av morran0101 - 21 maj 2012 18:08

Jag har besämt mig för att sluta blogga på denna bloggen. För att jag knappt inte orkar att skriva om msp ibland. Snarare (ALDRIG) Så jag har besämt mig för att göra en helt ny blogg. Kommer att redigera den mycket bättre än den här. Kommer framf...

Obs

Av morran0101 - 16 februari 2012 18:01

Obs! Förlåt att jag har glömt bort att blogga dom senaste månaderna! Men jag har lixom glömt bort att jag hade en blogg. Kom precis på det. Inget specielt har hänt de senaste månaderna iaf! Gott Nytt År föresten! Så länge sen jag bloggade -...

Av morran0101 - 22 januari 2012 14:48


Haaaj Blööghen! Förlåt att jag nt har bloggat på dom senaste veckorna. Anledningen till det är att jag nt har haft lust  Vet nt vrf jah nt har velat bloggat men det har bara inte varit det första jag har tänkt på -.-" Min look idah! Snygg ...

Av morran0101 - 5 januari 2012 14:32

Såhär ser det ut hos mig idag      Som vanligt nästan inget att göa!   Sparar till denna anemeringen. Kostar 700Sc        ...

Av morran0101 - 5 januari 2012 14:26


Heey! Har igentligen ingenting att skriva idag men jag kände att jag inte hade ngt annat för mig än att blöggah.   Dagens Moviestar är.............ZniritiS1 Grattis till dig Zniritis   ...

Presentation


Heejdär! ;D
Detta är min najjsiga blogg om msp! :D
Kopiering av text o bilder är förbjudet!

Fråga mig om vad som helst

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besöker bloggen


Skapa flashcards