morran0101

Alla inlägg under februari 2012

Obs

Av morran0101 - 16 februari 2012 18:01

Obs!

Förlåt att jag har glömt bort att blogga dom senaste månaderna!

Men jag har lixom glömt bort att jag hade en blogg. Kom precis på det.

Inget specielt har hänt de senaste månaderna iaf!

Gott Nytt År föresten!

Så länge sen jag bloggade -.-

En sak till!

Har världens bästa kille både i irl o på msp då.

De e nt samma person.

Men min kille på msp ger mig allt på önsken bara jag lägger till en jätte liten grej,så får jag den deräkt.

Min kille i irl e oxå snäll fast han spelar nt msp.

försöker bättra mig på att blogga jag lovar!                                                                                                                                                                                             Ses // Morran                                                                                                  Ps:bloggar nt på en månad för jag pallar nt -.-





Presentation


Heejdär! ;D
Detta är min najjsiga blogg om msp! :D
Kopiering av text o bilder är förbjudet!

Fråga mig om vad som helst

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besöker bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards